Sahul, un joc ce-mi place



Cred ca la multe persoane le place sahul.
Mie imi place foarte mult….chiar pierd ore intregi pe net cu sahul.
Ma mai duc pe la concursuri….ma calific pana in finala….si nu stiu cum fac atunci ca joc ca o ciubota.
Colegii mei imi spun ca joc bine….am o aparare buna….joc foarte bine pozitional......
Ok….si?....dau cu bata in balta cand nu trebuie.
Un arbitru din Focsani spune ca am putere de joc intre categoria I si C.M.
Cateodata bat si C.M.(candidati de maestru)…..
In sah exista mai multe categorii:
-incepatori
-categoria III
-categoria II
-categoria I
-C.M.(candidati de maestru)
-M(maestri)
Maestri nu sunt asa multi in tara.
In schimb aia toata ziua nu fac altceva decat sa invete sah.(deschideri,strategii,finaluri….blablabla)
Cunosc un coleg care sta intre 4-6 ore pe zi sa studieze o pozitie.
Ala bate un C.M. foarte des…..dar…
Din sah nu se castiga nimic…doar timp pierdut….cine joaca sah il joaca de placere…eu asta fac…joc sah si-mi place sa joc.
Pe data de 8 noiembrie plec la Sovata….stau 6 zile acolo la finala pe minister.
Se joaca 2 partide pe zi a cate o ora fiecare si activare la 40 de mutari a jumatate de ora.
Cine a jucat sah stie ce inseamna.
Daca cineva vrea sa ma provoace….ma gaseste pe neogen….dd_nicolae…. este id-ul cu care joc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu