Bani,blog,site,net,castig,donatii,adsense,clicuri,trafic

Nu am auzit pe nimeni sa spuna cat castiga cu adevarat.

Sa spuna ceva de genul….am un blog….cu asta ma ocup…..castig atatia bani.

Toti incep sa spuna…. paid to click ads, paid to read mail, paid to surf the internet,donatii,afilieri sau alte chestii.

Cand ii iei pe toti la bani marunti….arata o factura de 100-200 de euro(doar cei norocosi si care au muncit 6-8 ore pe zi).

Acum se pune intrebarea….de cand au strans ei banii astia?.....minim 5-6 luni de zile.

A da cu parerea cine ofera mai mult….e o prostie.

Pentru a castiga bani pe net din publicitate pe blogul tau ai nevoie de trafic. Asta inseamna sa ai subiecte cat mai interesante,sa fii citit, sa-ti actualizezi blogul cat mai des si sa-l promovezi cat mai bine.

Poti sa ai mama lui Google AdSense.

Copii html-ul….il pui pe blog…..si astepti clicurile.

Pai daca tu nu scrii nimic sau scrii prostii care nu merita citite…..nu mai vine omul si a doua oara.

Daca ai un blog in care scrii doar pentru un anumit numar de oameni….poti sa te lasi pagubas….niciodata nu ai sa castigi din reclame.

Sfatul meu pentru cei care au un blog si vor sa scoata bani…..mai intai cauta sa ai trafic….cateva mii de vizualizari pe zi….apoi cauti firme dornice sa posteze reclame pe site-ul tau din cauza traficului tau mare….

Cu donatiile,clicurile si alte chestii….doar site-urile cu super trafic pot spune ca primesc ceva bani….

A castiga bani cu un blog inseamna ani de munca…..asa ca nu mai cautati minuni!!!

7 comentarii:

  1. Я с тобой вполне согласна. Что бы получить стабильный трафик на блог, нужно много трудиться. Но если знать как лучше, то можно успеть быстрее. У меня выставлена бесплатно книга, что мне очень помогла.

    RăspundețiȘtergere
  2. Подробно об этой книге я написала здесь. А скачать ее можно нажав на названии.

    RăspundețiȘtergere
  3. Книга бесплатна. Переслать лично я не могу без твоего Email.Скачать бесплатно можно здесь.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut. Sunt nou pe bloggosfera dar tocmai la asta ma gandeam si eu. Vreau sa fac bani din reclama. Chiar am mers la reprezentante auto pentru a face promovare, dar, cum ai spus si tu, toti ma intreaba de traffic. De multe ori ma intreb oare ce o sa mai scriu? am 3 blogguri si nu e usor. Am pus un gadget cu visitors; asta ma mai insenineaza sa vad k totusi se mai uita cineva la ce scriu; dar is constient ca pana sa ajung sa fac bani cu ele mai e drum lung, dar imi place ce fac.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca iti place dar nu te invata nimeni absolut nimic la toti le este frica ,parca le-ar baga cineva mana in buzunar .am intrat la un vip pe blog la care am lasat un link de blog si a scris imediat un articol cu blogeri mari si mici .daca ala care are bani de se duce in fiecare saptamana in danemarca sau unde ii trece prin cap face asta ,ce sa mai vorbim de oameni obisnuiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam asa e practic castigam putin,teoretic mult.

    RăspundețiȘtergere