Cum se face un banner si cum il postez pe blog sau site?


Foarte multi dintre noi au un blog sau un site de mediator, avocat, notar, executor...etc.
O reclama buna despre tine si site-ul tau nu strica!
Unii stiu cum sa faca un banner....altii nu stiu si dau bani!
Am gasit 2 site-uri care te ajuta sa-ti faci un banner gratis si sa-l aranjezi asa cum vrei tu.
Nu ai nevoie de cunostinte aprofundate pentru asta.
Tot ce-ti trebuie e o poza sau o imagine ce-ti place si multa imaginatie!
Este foarte simplu si la indemana oricui.
Bannerul facut de mine in mai putin de o ora este cel din coltul din dreapta sus.....cel cu mediator!
Putem sa facem schimb de bannere sau linkuri intre noi....asa ne putem face mai cunoscuti.

Adresa site.....Bannersnack
Ma ofer sa le fac bannere gratuit tuturor mediatorilor ce-mi solicita asta!

29 de comentarii:

  1. La multi ani ! Un an nou fericit si plin de bucurii, sanatate si tot ce-ti doresti de la 2010 sa se indeplineasca!

    Succes in continuare cu blogu' !

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina treaba. felicitari. Si eu voiam sa fac asta de ceva vreme.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut ! Imi faci si mie un banner te rog ? daca vrei baga id-ul dia_pia2010

    RăspundețiȘtergere
  4. am nevoie de poza ta si de linkul blogului sau site-ului tau....am sa-l fac...sa-mi spui daca-ti place

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani maestre,
    foarte tare blogul, mi/a placut din prima,
    iar cu faza cu banerul si mai tare, o sa te rog sa imi faci si mie :) daca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  6. am facut bannerul....te astept sa-l iei....

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt nou in acest domeniu si orice ajutor care sa ma dumireasca e binevenit... Nu stiu ce mi-ar prinde bine, dar las la aprecierea dvoastra sa-mi faceti si mie ceva reprezentativ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-am adaugat la un id dia_pia2010 . Astept sa vorbim mai multe acolo. site este http://dia-pia.ucoz.com Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. As vrea si eu un banner pt siteul meu id de mess electronicemici mersi

    RăspundețiȘtergere
  10. esti tare profesore daca vrei fa-mi si mie un banner id ionutz_cuceritoru2008.mersi tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  11. da si linkul meu http://romaniaro.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. site-ul care il promovezi tu e pe bani!!! adica html si url sunt gratuite, dar downloadul gif,jpg se face contra-cost! oare are refferals?
    ma intereseaza insa varianta free pe care ai propus-o. :)
    id-ul meu e "a_bobeica"

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim19:38:00

    Imi faci si mie un banner gratuit.Daca vrei trimitemi mai pe alexboss39@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine te-am gasit! Am nevoie si eu de un banner... Adresa mea e gabriela19827@hotmail.es
    Daca poti sa mi-l faci, atunci da-mi un semn...
    Oricum, mersi mult si mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  15. nice articolul si blogul tau
    as dori si eu o reclama/baner, adica reclama tip baner, sa fie asa, verticala, sa vina pe banda din dreapta a blogului meu, unde am descrierea blogului.
    blog-> http://white-pink-love.blogspot.com
    am doua id-uri[dintre care un email]
    id personal-> bocu_raluca
    emailul blogului-> moodarian@rocketmail.com

    tnx

    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim15:12:00

    da`mi un add la halmaciu.veronica@yahoo.com ca asi avea si eu nevoie de un mic ajutor din partea ta !

    RăspundețiȘtergere
  17. cum iau codul html din bannerul pe care il am?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna, te rog, daca ai timp ma ajuti sa-mi fac si eu un banner?

    Mersi!
    corina.scheul@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim10:19:00

    Va rog facetimi si mie un banner id kati_emo_2009@yahoo.com plz moolt

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna! Am facut un banner dar nu stiu ce sa fac mai departe.Cum il salvez? cum il public pe site? Te rog, scrie-mi un mail pe ID-ul bia_judoka@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. salut.
    Vreau si eu un banner linkabil pentru siteul meu.
    adresa de email: matei_razvan2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!
    As vrea daca poti sa-mi faci si mie un banner pt.
    blogul meu : alinutzika.blogspot.com
    Id-ul este iuditha_paul@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. http://cumparaonlinelapretmic.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  24. Bravo tata. De mare ajutor mi-ai fost. Ms.
    Cand vreti aruncati si pe la mine un ochi,dar sa stiti ca sunt incepator.
    http://silvianmarcus.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna. E faina ideea ta
    As dori sa facem un schimb de linkuri daca sunteti deacord desigur ... Mercy

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc din suflet pentru idee! Ma chinuiam de o saptamana sa fac un banner cu un program (Banner maker pro) si nu mi-l afisa nicicum pe blog. Cu metoda ta a iesit si se mai si misca :)

    RăspundețiȘtergere
  27. vreau sami fac un baner pentru blog asta daca se poate www.cote1x2.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim14:43:00

    Buna ,as vrea daca poti sa-mi faci si mie un banner ptr www.pandoor.ro .Multumesc.Eu am incercat dar nu am reusit. Imi recunosc oficial incompetenta si te rog pe tine sa ma ajuti. diloaik@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte bune site-ul de creat bannere. Multumesc pentru informatie.

    RăspundețiȘtergere