Dar mie ce cadou imi aduce mosul o intrebi pe ea?



Vine Craciunul!!!Ce brad imi face mosul?Binenteles ca eu sunt mosul.
Am cautat azi un brad….intre 20-120 de lei….dupa buget.
Mai dai cate 3-10 lei pe un glob….20-30 un  varf de pom…
Apoi mai pui cateva ciocolati,bomboane de pom,instalatia….si uite asa am cheltuit cateva  milioane de lei.
Aprovizionarea de sarbatori…..binenteles mosul (adica tu).
Apoi ai partenera ta care se gandeste ce ii aduce mosul….binenteles ca tot eu sunt mosul.
Apoi partenera te intreaba:”Unde ma duce mosul anul asta de Craciun?”….in cutare loc….binenteles ca mosul scoate banii(adica tu).
Vine Anul Nou!!!
Ce-mi aduce mosul de Anul Nou?....pai…mai scoti cateva milioane din buzunar.
Unde ma duce mosul de Anul Nou?...pai…in cutare loc…..mai scoate mosul(adica tu) cateva milioane din buzunar.
Dar mie ce cadou imi aduce mosul o intrebi pe ea?
Dar de ce cadou ai tu nevoie dragule daca eu sunt cel mai de pret cadou al tau si sunt cu tine mereu!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu