PD-L dupa 5 ani va dispare ca partid.
















Romania a devenit o tara a nimanui.
Dupa ce ca ai parte zi de zi de circ……acum mai sunt si 2 castigatori la presedentie.
Geoana a pierdut….asta e clar….a castigat Basescu….si asta e clar…..dar cu cine va conduce Basescu daca parlamentarii nu vor sa-l sustina?
Ce o sa se intample cand vor trebui sa ia decizii?
Parlamentul va fi pentru iar Basescu va fi contra si invers.
Si uite asa mai stam o perioada si ne uitam cum se cearta.
Bunnn….iar dupa ce se instaureaza bine Basescu peste un an doi…..mai sta doi ani si dupa?In ultimul an de mandat nu-l mai asculta nimeni…..de ce?Este al doilea mandat al lui…..asta inseamna ca nu mai va putea participa la alegeri prezidentiale iar PD-L fara el….e un partid mort.
PD-L dupa 5 ani va dispare ca partid.
Si iar incepe haosul!!!
Deci mai avem cativa ani de circ….
Traim in Romania si suntem romani…..asta e!!!

3 comentarii:

  1. Salut vreau sa te rog sa-mi adaugi adresa asta la tine in lista de bloguri si cea veche care ii trecuta News sau seducatori...s-a o stergi ca mi-am schimbat adresa.
    multumesc:)


    Adresa noua--> http://informatiinews.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Roagate sa traiasca nasul Iliescul pana atunci si va poate va castiga PSD-ul alegerile:))

    RăspundețiȘtergere
  3. blogurim, poate îţi faci timp să îmi explici şi mie unde ai învăţat aşa de bine limba română. Habar nu am avut până acum că roagă-te se scrie împreunat şi că numele proprii se articulează (Iliescul în loc de Iliescu).

    RăspundețiȘtergere