S-a sufocat datorita sanilor, în timpul unei partide de sex

 Dacă multe femei fac sacrificii pentru a avea sânii mari, pentru altele bustul impresionant este o adevărată povară. O britanică, ai cărei sâni cântăresc peste 12 kilograme, şi-a sufocat iubitul în timpul unei partide de sex.
Claire Smedley, în vârstă de 27 de ani, a intrat în panică atunci când şi-a dat seama că iubitul ei nu mai respira.
"Mi s-a părut la un moment dat că gâfâie, dar am crezut că este foarte excitat. După câteva minute am observat că nu se mai mişcă deloc şi nici nu mai respira. Am intrat în panică şi am sunat urgenţe", a declarat femeia.
După ce şi-a revenit, bărbatul a povestit că a crezut că nu va mai scăpa cu viaţă.
"Pentru câteva clipe am crezut că mi-a sunat ceasul. Am încercat să o ciupesc de mână ca să se oprească, dar cred că nu mi-a perceput cum trebuie gestul. După asta nu-mi amintesc decât că m-am trezit cu ea la capul meu întrebându-mă dacă sunt bine", a povestit iubitul femeii.
După această experienţă, cei doi nu au mai putut trăi împreună şi au pus capăt relaţiei lor.
Sursa: http://libertatea.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu