Sa fiu sincera, cel mai bun lucru e ca pot merge in sfarsit la culcare.....TARE!!!

Ce e in mintea unei tinere mamici in timp ce face sex?Iata o poveste fascinanta si amuzanta despre o mama cu copil mic si ce gandeste ea in timp ce face sex cu sotul ei.

"In ultimul timp gandurile mele au fost oricum numai nu murdare inainte de a face sex - numai daca nu iau in calcul gandurile privind rufele murdare care ma asteapta in baie. Pentru un motiv inexplicabil, sotul meu vine acasa cu ideea stralucita ca am putea face sex la sfarsitul unei zile lungi si obositoare.

Ziua mea obisnuita arata ceva de genul: ma duc la serviciu, iau copilul de la centrul de ingrijire, ii gatesc pranzul si cina, ii fac baie, ii citesc povesti inainte de culcare si spal vasele. Cand in sfarsit ma tarasc in pat, sunt complet epuizata si ma simt ca o zombie - undeva intre coma si moarte. Apoi, si doar atunci, sotul meu mi-arunca o privire seducatoare. Iata ce e in mintea mea in acel moment:"

Stadiul actului sexual: el vine pe partea ei de pat


"Oh, Dumnezeule! Poate totusi se razgandeste..."

Stadiul actului sexual: preludiu

"Se pare ca nu. Ar trebui sa ii spun ca sunt prea obosita? Nu, i-am spus asta si data trecuta. Nu vreau sa ii ranesc sentimentele.

Maine trebuie sa platim ratele ipotecare.

Nu-mi place plafonul galben din dormitorul nostru. Poate ar fi fost mai bine daca ar fi fost mai spre maro..."


Stadiul actului sexual: penetrarea

"Oare voi avea destul timp dimineata sa fac dus?

Trebuie sa cumpar o jucarie noua pentru copil. Nu voi gasi niciodata piesa lipsa.

Tocmai am spalat lenjeria. Nu sunt sigura daca mai am alta curata. Poate e una in uscator...

Daca nu-mi usuc parul dimineata, as putea avea suficient timp sa fac un dus.

Imi place branza."


Stadiul actului sexual: el aproape ajunge la orgasm

"Oare copilul ne aude?

Sper sa nu se trezeasca si sa inceapa sa planga pentru ca ii este foame... stai putin... avem suficient lapte pentru maine dimineata?

La naiba, am uitat sa cumpar in drum spre casa. Mereu uit - maine cu siguranta trebuie sa cumpar niste haine pentru copil! Nu ii mai vine aproape nici o pereche de pantaloni. Poate deja e timpul sa ii cumpar haine pentru copiii de 18-24 de luni. Niciodata nu stiu ce i se potriveste. Maine voi face curat printre hainute si le voi alege pe cele care i-au ramas mici. Pur si simplu nu pot avea incredere in marimi. Marci diferite au marimi diferite... Ei bine, ma voi descurca eu cumva...

Ups, mai bine as geme putin, altfel va crede ca nu-mi place."

Stadiul actului sexual: marele final

"Acum, el ma va intreba daca mi-a placut, ca de obicei.

Il iubesc, asa ca ii voi spune ca a fost incredibil, ca intotdeauna.

Sa fiu sincera, cel mai bun lucru e ca pot merge in sfarsit la culcare.

Noapte buna!"

Sursa: apropo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu