Sa nu faceti sotiei cadou un papagal

Foto simbol - arhiva Northfoto
Harvey, un papagal năstruşnic din Marea Britanie şi-a atenţionat stăpâna că soţul acesteia are o amantă, informează News of the World, în ediţia electronică. Rachel Harrison, în vârstă de 25 de ani, a intrat la bănuieli după ce pasărea a început să strige prin casă "Te iubesc, Claire!". La început, tânăra a crezut că papagalul a memorat replica de la televizor, însă mai apoi a aflat că soţul ei Andy Thomson, în vârstă de 26 de ani, are o colegă de serviciu pe nume Claire.
"Mi-am dat seama că este ceva suspect în toată povestea deoarece papagalii imită ce aud. Am sunat la
locul de muncă al soţului meu şi am aflat că acesta a ieşit la cină cu Claire. În drum spre casă l-am văzut pe Andy şi amanta sărutându-se. Datorită papagalului am descoperit că aventura dura de aproximativ şase luni", a mărturisit soţia încornorată.
Soţul şi-a recunoscut vina şi speră ca Rachel să-i poată ierta greşeala.
Sursa: jurnal.md

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu