Reclamele outdoor

Cum ar fi sa treci pe langa un panou publicitar care sa iti zambeasca, sa se miste si sa incerce sa te atinga? Publicitarii au gasit o noua metoda de promovare in mediul outdoor, astfel incat reclamele sa fie mult mai usor remarcate de potentialii clienti - panourile pop-up.

Cum poti pune in valoare mesajul unei reclame fashion fara a apela la sexualitate, supradimensionare sau alte trucuri de imagine? Folosind modele reale! Nu este o gluma. 

Un centru comerical din Londra a gasit aceasta metoda inedita pentru a-si promova produsele.

Panourile publicitare de la Westfield Shopping Centre au prins viata chiar sub ochii trecatorilor, cu ajutorul a trei modele incluse in design, care zambeau trecatorilor si incercau sa ii atinga.
Costumate sumar, tinerele care fac reclama unui brand de produse cosmetice au fost atasate unui decor de basm, ale carui elemente cu colorit placut formeaza o imagine paradisiaca.
La inceputul acestui an au aparut si panourile publicitare aromate, dupa ce un producator de mezeluri din Carolina de Nord s-a gandit sa-si promoveze produsele punand accent pe prospetimea acestora si oferind ocazia consumatorilor sa o simta prin simpla apropiere de panouri.
Sursa: apropo.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu