Un porc născut doar cu membrele din faţă a invatat sa mearga


Animalul atrage numeroşi vizitatori Un porc născut doar cu membrele din faţă a devenit o celebritate locală în China, după ce a învăţat să se deplaseze de unul singur
Animalul, în vârstă de zece luni, a învăţat să se balanseze atfel încât să se poată ridica pe cele două picioare din faţă şi apoi să meargă, deşi cântăreşte nu mai puţin de 50 de kilograme.
Botezat de către săteni Zhu Jianqiang (n.r. în traducere "Porcul cu voinţă puternică", acesta atrage numeroşi vizitatori zilnic.
Animalul s-a născut în
ianuarie, împreună cu alţi opt pui.
"Soţia mea mi-a sugerat să scap de el, dar am refuzat. Este fiinţă vie! M-am gândit să-i dau o şansă să supravieţuiască", a declarat stăpânul, Wang Xihai.
Chinezul a început să-şi dreseze porcul pentru a putea merge în două picioare încă din pruncie, ţinându-l de coadă.
"Îl antrenam câte puţin în fiecare zi. După o lună, putea merge aşa de unul singur. Un circ mi-a oferit o mulţime de bani pentru el, însă nu vreau să-l vând indiferent de sumă", a mai spus Wang.
Sursa: infoportal.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu