Bancuri


Ion si Maria erau gradinari. Intr-o zi se intalnesc ei pe ulita si Maria
zice: - Mai Ioane, cum faci tu ca la tine rosiile sunt mai rosii ca ale
mele? Ca si eu le ud, si eu le ingrijesc, sunt rosii, dar parca tot a
tale-s mai rosii ca ale mele. - Apoi fa Marie, sa stii ca-i un mare secret
aicea: sa stii tu de la mine, ca eu in fiecare dimineata cand ies sa le ud,
ies in pielea goala. Si cand ma vad rosiile, tate se inrosesc de rusine, si
asa raman. Pleaca Maria bucuroasa ca a aflat marele secret si se intalnesc
peste vreo doua saptamani: - Ei, cum ii fa Marie, inrositu-s-au rosiile? -
Apai mai Ioane, rosiile tat asa or ramas, da in schimb mi s-or facut niste
castaveti, de mai mare dragul...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doctore, exista o legatura intre ochi si fund?
- Nu stiu, dar de ce ma intrebi?
- Ieri am primit un sut in fund si mi-au dat lacrimile.
Doctorul sta, se gandeste iar apoi ii spune:
- Sigur exista o legatura pentru ca si eu am primit un pumn in ochi si am facut pe mine
 ...
Ion se opereaza de hernie. Dupa o luna vine la control.
- Cum te simti, Ioane ?
- Foarte bine dom' doctor. Mi s-o tras firele, pot ridica orice, numa un bai am:
inainte ma pisam asa un jet sanatos, cu bulbuci, amu numa un pis pis.
- Pai, cand te-am operat, ti-am scos si un rinichi.
- Da de ce, am avut cancer sau ceva ?
- Nu, Ioane, am avut eu o obligatie...
____________________________________
Stefan Cel Mare sta la sfat cu boierii tarii.
La un moment dat intra un soldat obosit de alergare:
- Maria ta, vin turcii peste noi !!!
Stefan: - Cati sunt ?
- Vreo 10 mii ! raspunde soldatul.
- Vom invinge! spune Stefan. 
Sa-mi aduceti camasa rosie sa nu vada soldatii nostri daca sunt ranit.
Dupa doua luni povestea se repeta cu vreo 20 de mii de turci. Stefan ii linisteste pe cei prezenti si cere din nou camasa rosie.
Dupa trei luni iarasi vine soldatul disperat: - Vin turcii peste noi !
Stefan: - Cati sunt ?
Soldatul: - 100 de mii
Stefan: - Bine, du-te si adu-mi pantalonii aia maro ...
_____________________________________
Un somer gaseste anunt in ziar ca la Gradina Zoologica se cauta un ingrijitor. Se prezinta la director care ii spune:
- Domnule, noua ne-a murit gorila si era un punct de atractie pentru copii. Pana facem rost de alta, trebuie sa te imbraci in pielea ei si sa te plimbi prin cusca. Ce zici? Te platesc bine.
Tipul accepta si totul e ok. Dupa o saptamana il cheama directorul si-i spune:
- Daca te urci pe cusca, te cateri si sari prin copaci iti dublez salariul.
Se apuca tipul si incepe sa se agite, sa se catere, sa sara prin copaci pana se rupe o craca si cade in cusca leului. O rupe la fuga strigand disperat:
- Ajutooooor, ma manaca leul !
Leul dupa el:
- Taci dracului si nu mai zbiera asa ca ne concediaza pe amandoi...
________________________________
Intr-o zi sotul vine mai devreme acasa si uimit o gaseste pe nevasta-sa
cu amantul ei.Surprins,acesta ii spune amantului:
- Sunt un om relativ calm hai in camera cealalta sa discutam.Amantul
bucuros ca nu are probleme se duce in camera de alaturi si sta de vorba
cu sotul femeii ca de la barbat la barbat
- Fii atent ce facem,zise sotul.Voi trage doua focuri de arma in aer
si ne vom preface morti si la cine va veni nevasta-mea, acela o va pastra
- OK.Sotul trage cele doua focuri de arma si din camera de vizavi se aude.
- Costele,iesi de sub pat ca s-au impuscat dobitocii aia.
_______________________________
La farmacie:
Un urs la farmacie:
- 50 de prezervative va rog. Doi iepurasi in
spatele lui isi dadeau coate si radeau de el.
Ursu' se intoarce, se
uita crunt la ei, se intoarce la farmacist si zice:
- 52!...
 cules de Nicolaie Dediu - bejeus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu