Alexandra Stan, are peste 36 de milioane de vizualizări pe YouTube, a ocupat locul întâi în topurile din Franţa, Spania, Rusia şi Canada



"Mister Saxobeat", cântecul româncei Alexandra Stan, are peste 36 de milioane de vizualizări pe YouTube, a ocupat locul întâi în topurile din Franţa, Spania, Rusia şi Canada, iar acum este numărul unu în topurile din Marea Britanie.
Succesul medodiei a luat-o prin surprindere şi pe Alexandra Stan, tânăra de 22 de ani din Constanţa, care a reuşit să îi depăşească în topuri pe "veternarii" Rihanna sau David Guetta.

"Eu fiind din Constanţa, un oraş mic, nu eram obişnuită să cânt pe scene mari. Viaţa mea s-a schimbat
radical. Nu mai am timp să ies cu prietenii. Eu, în domeniul muzical, nu am decât un an de canto, dar nu cred că asta este cel mai important", a povestit Alexandra pentru stirileprotv.ro.Cântăreaţa spune că odată cu faima a venit şi un volum uriaş de muncă.
"Contează să ai câte puţin din toate, să fii foarte pregătit pentru munca fizică şi să ai un corp rezistent, să dormi două-trei ore pe noapte", a povestit Alexandra Stan, care încă nu realizează cât de mult succes are.
"I-am surclasat pe David Guetta şi pe Rihanna. Dacă stau să mă gândesc, nu realizez, e Rihana totuşi", povesteşte Alexandra.
Cântăreaţa are acum o nouă piesă - "Get back" şi lucrează la un videoclip. Anul acesta plănuieşte să lanseze şi primul ei album.
Sursa: gandul.info

cules de Nicolaie Dediu - bejeus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu