Nisipurile de aur

Nu stiu sa fac reclama altor site-uri cu toate ca ar trebui sa invat sa fac si asta.Si cum trebuie sa fie un nou inceput pentru toate m-am hotarat sa fac putina reclama!!!
Inregistrat din data de 7 noiembrie 2009  pot spune fara sa exagerez ca sunt printre veteranii http://www.toateblogurile.ro.Am in momentul de fata un numar de 1560 de amici.O parte din ei ma viziteaza frecvent.Mai am si grupul Bejeus tot in cadrul http://www.toateblogurile.ro cu un numar de 1167 de membri.Ce sa mai spun....sunt un veteran cu acte!!!!
Sincer intru pe Toate Blogurile ori de cate ori am timp dar ori din neatentie ori din fuga dupa informatie si trafic nu am vazut concursul Concurs Review tB.ro .Acum ce sa fac?Sa-i prind din urma pe ceilalti......n-am nici o sansa....dar macar hai sa profit de acei 3 euro promisi.
Acum de ce sa nu recunosc ca doresc sa vad Nisipurile de aur de 10 ani!!
Va zand concursul pentru Travel Society  am zis......mai hai sa vedem la ce ma pun astia sa fac reclama....ia sa caut eu Nisipurile de aur si sa vedem oferta.....stupoare!!!Nu-mi vine a crede si citesc din nou!!!

Oferta la cazare e mult mai mica decat la hotelurile din Romania!!!
Si eu care ma duc de 10 ani an de an, doar pe litoralul romanesc.
Deja am facut rezervare pentru august.....eu zic ca se merita.
Acum am lovit doi iepuri dintr-un foc.Mi-am facut si reclama blogului Bejeus si rezervare prin Travel Society la Nisipurile de aur.
Multumesc pentru ajutor ToateBlogurile!!!

Nicolaie Dediu - bejeus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu