luni

Dependenţi de droguri uşoare trag pe nas Tantum Rosa, o pudră folosită de femei pentru spălături vaginale

În lipsa ciupercilor „nebune” sau a sării de baie, tinerii au găsit un alt praf care-i duce în „lumea viselor”: Tantum Rosa, o pudră folosită de femei pentru spălături vaginale. O trag pe nas, o fumează sau chiar o beau.
Inventivi din fire, amatorii de senzaţii tari, înlocuiesc etnobotanicele cu praful pentru spălături intime pentru femei, Tantum Rosa.
Şi farmaciştii au observat că în ultima vreme vând multe plicuri, în special bărbaţilor. „Vindem chiar şi trei cutii pe zi. Nu ştim ce fac cu ele", ne-a spus Elena I., farmacist.
Efectul este unul foarte puternic şi îţi revii cu totul după abia 48 de ore. „Jumătate de oră nu simţi nimic în afară de greaţă profundă, ameţeală şi durere de cap. La un moment dat, vezi, de exemplu, o floare care înghite un fluture, vezi cerculeţe care dansează. Observi cum scoate fum degetul tău, părul tău, chiar şi degetul de pe picior. Dacă eşti singur în cameră şi vrei să dormi, ca să treacă efectul, nu vei reuşi pentru că te vor trezi păianjenii care coboară de pe peretele camerei, insectele mari ce zboară, şerpii, uriaşii care îţi fac cu mâna, capul care iese din uşă. Ajungi paranoic şi n-ai încredere nici în tine. Coşmarul nu se termină repede pentru că efectul ţine vreo 15-20 de ore", mărturiseşte un consumator.
Sursa: infoportal.ro

45 de comentarii:

  1. Ce se întâmplă cu oamenii de azi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim14:51:00

      Da....multa lume curioasa,multi copii rebeli sau maturi nerealizati...Fiecare avem o viata pe care spunem ca ne-o traim asa cum dorim numai ca apar unele situatii in care vrei sa apartii unui grup,lucru care l-am simtit in vara asta.Eram pentru a doua oara in vama cu 3 prieteni si am stat 10 zile.sincer,am facut multe "nebunii".Sunt la facultate si facusem de cand am plecat de acasa.baute si am si fumat,ocazional marijuana si etnobotanice in perioada lor de glorie.in fine,dorinte de apartenenta la un grup m-a facut sa incerc mai multe lucruri....Am luat Tamtum Rosa dar am combinat cu bere,vodka si am mai si fumat...ce pot sa spun?Dauna totala fara sa mai enumar tot felul de chestii, gen pasarele.paienjeni sau alte fobii...Stiu doar ca mi-au afectat toate simturile si nu puteam sa mai scap de starea asta de "vagauna"in care intrasem...Reusisem sa adorm pana cand prietenii mei ma imbiau la altceva "nou".niste LSD...Tu nu iei?ma intreaba,unul?Parca nu as luam ca nu prea ma simt ok,azi toata ziua...bla,bla,aiureli...hai sa iau...Nu ma mai lungesc,am luat si uite ca m-am trezit dupa cateva ore in spital la Mangalia apoi transferata la Spitalul Judetean din Constanta....Viata merge mai departe!dar ar trebui sa mai incetati cu incurajarile ca "vai ce fain e "
      P.S...YOUNG,WILD AND FREE...DAR,CU LIMITE FRATILOR!!!:D

      Ștergere
    2. Anonim21:31:00

      Astia nu sunt oameni, astia sunt niste legume fara imaginatie, care trebuie sa traga pe nas ca sa si stimuleze ultimii neuroni ramasi. Binenteles, dupa cateva experiente mor si aia. Si asa avem din ce in ce mai multi prosti in tara si in lume.Multi si prosti, usor de condus si de manipulat, care nu si pun niciun fel de intrebari si care nu vor sti niciodata ca au dreptul sa aleaga, sa se opuna si sa traiasca decent. Indobitocire maxima.

      Ștergere
  2. Anonim16:04:00

    De ce si-ar dori cineva asemenea senzatii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim18:16:00

    pai dc si-ar dorii cineva asa ceva.. pentru ca mai este si senzatia de "high" pe care nu a mentionat-o autorul articolului. oricum ceea ce nu stiu consumatorii e ca tantum rosa este atat de puternic incat daca il consumi iti omoara neuronii.. bine ca daca il folosesti pentru asa ceva iti dai seama ca nu ai prea multi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca sunt multi care au uitat mirosul :) si incearca fara sa-si dea seama ca nu tot ce zboara se trage pe nas.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim18:48:00

    adevaru e ca e jmecher rau efectul....dar dupa aceea mori de stomac si iti vine sa vomiti...e naspa dupa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim21:20:00

    ba sunteti niste ratati...e chiar marfa si nu ai nici un kkt d greata de dupa

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim20:39:00

    ma fratilor ce maxim va dat ala cu neuronii :))=))) omg astept si eu sa vad ce se intampla cu amici mei dp 30 de min sa le mai dau cate o palma din cand in cand :))=))

    nu stiu din cate am citit ai tare si akm sa vad rad sau nu :))=))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim04:19:00

    E chear calumea dar na burta:|....

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim14:33:00

    deci...ma fratilor... ma dezamagiti groaznic, se numeste LSD light :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim19:32:00

    ba voi chiar trageti pdp pe nas?

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim00:02:00

    mai nou se mai ia si in servetele sub forma de bilute....efectu e si mai tare

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim06:04:00

    ba astea care vomita sunt pizde ma abar nu am sa dea un film si eu se baga in panica singuri , prostilor cand esti luat tare nu mai sta cu gandu ca ba o sa vomit sau pla mea mai stiu eu la ce va gandit dar defapt voi nu mai puteti de bine gandestete la ceva frumos si ai sa vezi ce efecte are atuncia Tantumu asta "nu mai va ganditi la filme de groaza "" sfatu meu :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim02:28:00

    adevarul este ca senzatiile sunt tari, e mistoo, dar cred ca la un moment dat afecteaza memoria, cand eram "sub influenta tantumului", uitat absolut tot ce spuneam si asta a inceput sa se intample cam des chiar daca nu consumam,poate provoca ulcer, durerile de stomac sunt groaznice, chiar nu dormi, dar paianjeni:-?? nu am vazut , faza cu fumul din maini, ba chiar parca iesea din tot fum, mai ales ce se misca, multe umbre, luminite multe si colorate si parca totul misca, e tare intr-adevar , parca totul prinde viata si te simti altel, pe langa durerile provocate:)), dar trebuie sa te mai si gandesti ca te distrug, sa iei de cateva ori , dar nu la interval mic de timp,sa stii cand sa te opresti, daca nu te crezi in stare sa te autocontrolezi, mai bine te abtii:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim23:58:00

    ba eu pot spune decat ca prima data am zis ca e bataie de joc da cand am incercat nici ca ma`m oprit . incercati ca naveti ce pierde , sau daca aveti de unde e buna si cocaina :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim05:10:00

    va scriu acum tripata,am luat tantum,si n-am avut nicio senzatie nasoala:)in schimb amicul meu kre a luat aceeasi cantitate k si mine a vomat de foarte multe ori,si in general avea o stare nasoala.In concluzie nu mai e cazul sa postati pareri ,pentru k organismul raspunde diferit de la un individ la altul.
    lista cu halucinatii:
    ploaie,dungi de pe camasa urcata pe fatza,fluturi din fum kre mergeau dupa mine foarte veseli:),un mega film la propriu...adik scene cu oameni colorati,intradevar nu foarte clar da kt sa ti dea maxim:)),bashca linoleumul se facea numai dealuri dealuri,scorpioni intr un cerc perfect,moara de vant,musculite,meduze,etc A FOST KM TARE,dar dak stiti k nu puteti sa va abtineti eu zic sa evitati pentru k e clar k este nociv;de exemplu mie mi a placut mult da ma gandesc k nu mi-ar placea sa am des filmele astea;FUN!

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim13:23:00

    Anonim....spunemi si mie cum lai luat....adik lai baut...lai tras linii sau la ocb...ca si eu am baut un tantum rosa intreg...si nu eram cine stie ce...doar faza cu luminitzele...si umbrele atat

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim13:18:00

    Ciudata treaba cu tantum rosa..adica intrii intr-o lume fabuloasa unde tot in jurul tau poate sa prinda viata.In afara de luminitele colorate...care nu te lasa deloc in pace.pe mine m-a tinut 15 ore de la 2 plicuri,bine ca nu am luat mai mult.Numai k a doua ziima simteam foarte rau nu am mancat decat paine.Pentru cei care vor sa incerce pdf cititi pana la capat va spun eu mai detaliat ce se va intampla:Deci dupa 5/10 min de la inghitirea celor 2 plicuri o sa ti vina rau obligatoriu probabil sa borati...daca va abtineti o sa fie mai puternic efectul.Dupa 30 min/o ora veti incepe sa vedeti luminite albastre,putin fum iesind din varful degetelor,fluturi,puncte...linii pe pereti si asa mai departe.Urmatoarea chestie....veti ramane uimiti sa vedeti ca prosopul se va transforma intr-un caine,care apoi se va transforma la randul lui in pisica..leu...depinde cum il vreti sa il transformati.FFF important sa fie semiintuneric.Nu luati ziua k nu veti simti decat o mare durere de stomac.eu l-am luat la 9 seara.Sincer am ramas cu gura deschisa cand am vazut k mingea mi s-a transformat intr-o nuca de cocos din care iesea un porc mistret nehotarat care vroia sa iasa afara din nuca.Totul pare ff real.Primele 5 ore sunt cele mai faine..vezi lucruri ciudate...nu te mai saturi de luminite...de animale...sunete ciudate..muzica...etc.Tripurile mi au placut cel mai multatunci cand ma trezeam dintr o data ca sunt in alt loc uitandu-ma la propria mana de vreo 10 minute imaginandu-mi ca iasa din ea un gandac.Simti ca esti inconjurat de animale care se misca,si care la randul lor se transforma.E un sentiment unic...care nu se prea poate descrie in cuvinte.Dupa 10 ore..cand credeam k efectul s-a terminat..ceva m-a piscat de mana doar ca sa aplec capul sa vad cainele mare care dormea langa picioarele mele...aici am intrat iar in lumea fabulosului care m-a tinut vreo 5 min iar knd m am trezit mi am dat seama ca ma uitam la o pereche de pantaloni.Luminatiile albastre verzi mov rosii in mai multe feluri..de laser,in valuri,duble,depinde unde te uiti in momentul ala.E ciudat sentimentul..pe de o parte il vrei,pe de o parte nu.In general TOATE lucrurile care au cat de cat o forma asemanatoare unui animal se vor transforma.Creierul tau iti va transforma casetofonul in orice animal,important e sa te concentrezi.Dintr-o gramanda de obiecte creierul ti le transforma intr-unul singur bine conturat,care la randul lui se transforma iar si iar pana te trezesti ca e 2 noaptea si tu stai si te holbezi la masa de juma de ora.Eu am stat in casa ca imi era frica sa nu ma alerge un taur pe afara sau vreun pitbull.Oricum de luminite nu scapi...sosesc primele si pleaca ultimele.Totul e posibil,din nimic faci ceva.E o alta lume unde imaginatia nu are limite.
    Mai multe efecte petrecute la mine:
    _am avut in reflexia mea o maimuta suparata
    _palmele erau mai mari ca de obicei
    _
    daca sunteti sensibili la stomac nu luati
    cand esti in trip(pierdere a constiintei pe moment)si va apare un caine fioros...urs...leu..ganditiva imediat la ceva fumos.
    simturile bruiate:vazul,auzul
    din toti prietenii tai nu lua numai tu pt ca toti o sa se uite la tine cand tu ii chemi sa le arati bolovanul care se transforma intr-o closca cu ochii rosii si cu coada de randunica.

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim01:58:00

    Un plic de Tantum Rosa are 500...se trage pe nas sau se fumeaza ?:-w

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim20:42:00

    idul meu: aanagrama_evv va rog explicati-mi cum se ia?:-?? va rog...vreau si alte alternative daca stiti

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim16:32:00

    Daca bagi un plic ce se intampla?:-s Bagati mescalina daca sunteti adevarati si vb dupa aia ;) :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim20:36:00

    Am luat acum 10 min si dabea astept sa ma ia.......este al 4-5 lea plic in 7-8 luni...dp ce am consumat mai mult pe mine unu nu ma mai doare burta si nici greata numai am.ultima data cand l-am luat a fost super smecher am avut o halucinatie la un moment dat vedeam pe niste scari niste teroristi ce vroiau sa traga cu pustile in mine....

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim19:39:00

    am luat si io cu ink 3 prieteni 4 plicuri....dar nu sa intamplat nimik..inafara de ameteala...ash vrea niste info(care e doza pt a avea efectu?)ms..

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim19:56:00

    cat trebuie luat de persoana pentru a avea efect???mie mi se pare mult tare intrun plic..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim23:26:00

      depinde de organismul tuturor de ex pt un copil de 14-17 ajunge un plic de la 17 in sus poti baga lejer cate 2... da ce conteaza cel mai mult i soliditatea persoanei, greuteatea.... adica cam intre 40-65kg un plic, 65<kg de la 2 plicuri in sus

      sper ca te ajuta, da in caz ca nu te prinde tot incearca sa adaugi cu cate jum de plic in plus.

      pace

      Ștergere
  24. Anonim23:00:00

    Daca tragi pe nas ai o cantitate de anumite g ca la special sau tragi cat poti?

    RăspundețiȘtergere
  25. ciufulici xD18:18:00

    bha frate e super tare!;x io am bagat trei plicuri si am crezut ca nu se mai termina!Baftaa>:D<.Id meu:ciufulici.teiubeste

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim23:53:00

    Salut fratzilor ati incerkat kareva tussin forte şi asta e cv cool.

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim23:55:00

    Fratilor ati incerkat kare.va tussin forte ii foarte kool

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim21:17:00

    fratilor deci sa fim seriosi sunt multi care consuma diferite porcarii de prafuri, etnobotanice , medicamente si altele , sincer sa fiu sunt si eu unu din cei ce consuma pentru distractie dar tantum rosa nu provoaca greturi nu provoaca dureri de cap sau dureri de stomac stiu doar cei ce au luat k singurele lucruri nasoale la tantum rosa sunt 1 modul de administrare (pentru ca e foarte sarat ) si 2 iti provoaca iritatii stomacale. asta e tot

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim01:44:00

    VREAU NEAPARAT SA STIU FAZA CU REGENON SI CU ROFEDEX primadata sa stiu cate pastile de regenon sa iau si la rofedex daca ma ia bine o sticluta va rog spuneti-mi ori pe site aici ori la id-u meu: edy_pantera13 VA ROG SPUNETI-mi

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonim00:45:00

    WoW!!!
    Tresa incerc si eu Tantum Rosa.

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim18:25:00

    Fratilorrr e superr luati cat de multt cu cat luati mai mult cu atat va simtiti mai bine, eu lam vazut pe isus cum umbla pe strada am baut 7 plicuri ma tinut 2 zile am vazut numa stele de tpate culorile, si oamnei se dezbracau pe strada..

    RăspundețiȘtergere
  32. daca am luat acumoora3 plicuri...si am vomitat?

    RăspundețiȘtergere
  33. Anonim01:03:00

    Luati fratilor pana va omorati intre voi odata!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Anonim19:31:00

    cel mai tare efec la tantum rosa este in JB

    RăspundețiȘtergere
  35. Anonim20:56:00

    Sunteti dezgustatori, luati pana muriti ca nu e pacat sa scapam de niste prosti ca voi

    RăspundețiȘtergere
  36. Anonim11:37:00

    vrajeala am incercat

    RăspundețiȘtergere
  37. Anonim17:34:00

    bai cate lini trebuie sa tragi la inceput prima data ca vreau sa incerc .. ??

    RăspundețiȘtergere
  38. Indicat este sa luati cate 8 plicuri odata....si sa stingeti cu un pahar de motorina...

    RăspundețiȘtergere
  39. Anonim21:26:00

    DROGATI NENOROCITI! Asa urcati la volan Drogati si omorati oameni nevinovati ca vedeti tot felul de porcarii si nu va mai coordonati! Asa va luati de omaeni pe strada, deveniti violenti si ii alergati cu rangile ca vedeti voi teroristi si lei si alte nenorociri! Iar ADMIN, stai linistit ca iti vor inchide site-ul cei de la ANPC ca lasi comentarii explicite in care toti oligofrenii explica punct cu punct cum sa te droghezi.Pe site-ul asta intra si persoane care au sub 18 ani. cred ca si tu admin esti un drogat. binenteles comentariul meu o sa il cenzurezi k dauneaza grav drogatilor

    RăspundețiȘtergere