luni

Salonul Auto Bucuresti 2012 de la Romaero Baneasa



Sambata am vizitat Salonul Auto Bucuresti 2012 de la Romaero Baneasa.

Au fost prezente: autoturisme si autovehicule utilitare usoare si grele, vehicule hibride si electrice, motociclete, biciclete, piese si accesorii auto, moto si velo, sisteme audio si de navigatie, echipamente si utilaje pentru service-uri si spalatorii auto, tuning auto si moto.

De departe atractia salonului a fost Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss ce poate atinge o viteza de 100km/h in 3,5 secunde, cu un motor de 5,4l,  V-8.
Mi-au cazut ochii in gura si ma uitam printre dinti.
Doar 750.000 de euro la dotarile standard…..J
Va prezint masinile care mi-au placut mie cel mai mult.........





























Nicolae Dediu - bejeus

Un comentariu:

  1. Salut,
    Nu pot sa va multumesc indeajuns pentru pozele ce le-ai ales.
    Si tineti minte faptul ca eu sunt defapt pasionat de avioane nu de masini, nu cred ca sunt 10 masini care imi plac.
    Insa imaginile masinilor sunt absolut dementiale, nu aveti idee unde este ceea mai mare expozitie din lume de acest gen?>
    Intreb pentru ca ma indoiesc ca este vorba de Romania.

    RăspundețiȘtergere