miercuri

Cum este cazarea la Vila Bradet din Lepşa şi ce poţi vizita în Lepşa

Vila Bradet - Lepsa
Este pentru a treia oară când am revenit în acest loc şi de fiecare dată gazdele au reuşit să mă uimească.
Vila Brădet este amplasată la aproximativ 1 km de Mânăstierea Lepşa, în mijlocul naturii,  într-un cadru natural şi nepoluat, cu un peisaj superb – padurea de brazi şi râul Lepşuleţ.
Parcă zici că te afli într-o căsuţă din poveşti.
Gazdele sunt deosebite, discrete şi amabile, iar nea Mitică (proprietarul) un om de legat la rană.
Aer curat, peisaj frumos, curăţenie fără cusur atât în camere cât şi în curte, bucătărie complet utilată cu aragaz şi frigider, apă caldă la discreţie, foişor, grătar, rotisor şi şemineu.
Vila are un spaţiu mare atât în casă cât şi în curte.
Ne-au oferit informatii depre locuri de vizitat: Mânăstirea Lepşa, Cheile Tişiţei, Păstrăvăria Lepşa sau Cascada Putnei.
Am fost pe drumul dintre Lepsa şi Soveja. Un peisaj extraordinar unde mâna omului nu a ajuns încă.
Prima dată am crezut că ne va cere un preţ enorm pe cameră dar a fost un preţ neaşteptat. Mai mic decât la alte vile ce nu aveau nici măcar jumătate din condiţiile oferite de vila Brădet. Un preţ la cazare EXCELENT !!! 
Nici nu ştiu când au trecut cele 4 zile. Sigur voi reveni şi a patra oară! 
Nea Mitică m-a rugat să-l sun din timp pentru rezervare, ca nu cumva să-l pun în
situaţia de a mă refuza.
Şi am de ce să sun din timp pentru rezervare deoarece vila este din ce în ce mai căutată.
Dacă nu mă credeţi pe mine, poate credeţi pozele.....

Lepşa 2014

Mânăstirea Lepşa








Manastirea Lepşa



Manastirea Lepsa - Învierea 2014




















































Cascada Putnei


Cascada Putnei














Pastravaria Lepsa


Pastravaria Lepsa