sâmbătă

Loredana Groza si trupa Agurida la Focsani

Ieri 10.06.2011 in Focsani a avut loc concertul Loredanei Groza in Parcarea Electrica, B-dul Independentei.Lume multa, muzica, spectacol reusit cu toate ca ploia statea pe aproape.Am fost iertati totusi! Si cum dupa spectacol am vrut sa ma intalnesc cu bunul si vechiul meu prieten Edy(Taras Eduard) - basistul formatiei Agurida, m-am trezit fara sa vreau(eiiii....cum dracu sa nu vreau) la masa cu Loredana Groza sarbatorind ziua ei de nastere la restaurantul Intim din Focsani!!!Impreuna cu Til si Popel(alti vechi prieteni veniti si ei acolo) am inceput sa depanam amintiri, sa ne amintim de vremurile cand eram noi tinerei, de cantarile cu chitara prin parc....si restul...:)).....eeeiiii vremurile cum se duc.
A fost frumos si placut.....pacat ca nu am mai putut sta.....asta e!!!

Nicolae Dediu - bejeus

Un comentariu:

  1. VASILE - SIBIU23:22:00

    Ma bucur k ati depanat amintiri impreuna...Loredana e foarte populara, SURPRINZATOARE, e un SUFLET DRAG...E DIVA UNIVERSULUI.

    RăspundețiȘtergere